Vakantieberichten
Een vakantie / afwezigheid bericht laat degene die u mailt weten dat u er op dat moment niet bent.
Een voorbeeld van een uitgaand bericht kan zijn: Wij hebben uw email ontvangen, maar tot 25 augustus zijn wij op vakantie, zodra wij weer terug zijn van vakantie, zullen wij uw email beantwoorden.
Vakantie / afwezigheid berichten worden gebruikt samen met de al bestaande pop3 accounts.
Om een vakantie/afwezigheid bericht aan te maken, opent u het e-mail menu in het controle paneel.
Daarna klikt u op het woord "Vakantieberichten", direct gevolgd door het aanklikken van het woord "Set Vakantiebericht".
Op het volgende scherm kunt u dan de gegevens invoeren voor het vakantie bericht.
Vakantieaccount: selecteer een pop3 account waar u een vakantie/afwezigheid bericht aan wilt toevoegen.
Vakantiebericht: schrijf het vakantie/afwezigheid bericht dat u wilt verzenden.
Vakantie start: selecteer vanaf wanneer het bericht verzonden moet worden.
Vakantie einde: selecteer tot wanneer het bericht verzonden moet worden.
Vervolgens klikt u op de knop "Maak".
Aanpassen en/of verwijderen van het vakantie/afwezigheid bericht:
Om het vakantiebericht account te verwijderen, zet u een vinkje in het vakje onder de blauwe balk met daarin het woord "Selecteer" en klik daarna op de button "Verwijder geselecteerde".
Het aanpassen van een vakantie/afwezigheid bericht kunt u doen door op "Aanpassen" te klikken, onder de blauwe balk waarin "Aanpassen" staat.
Deze optie geeft de mogelijkheid het bericht en de data te wijzigen.
|