Index Webmail Wachtwoord Help Bestand beheer Uitloggen

Vakantieberichten

Een vakantie / afwezigheid bericht laat degene die u mailt weten dat u er op dat moment niet bent. 
Een voorbeeld van een uitgaand bericht kan zijn: Wij hebben uw email ontvangen, maar tot 25 augustus zijn wij op vakantie, zodra wij weer terug zijn van vakantie, zullen wij uw email beantwoorden.
Vakantie / afwezigheid berichten worden gebruikt samen met de al bestaande pop3 accounts.
Om een vakantie/afwezigheid bericht aan te maken, opent u het e-mail menu in het controle paneel. 
Daarna klikt u op het woord "Vakantieberichten", direct gevolgd door het aanklikken van het woord "Set Vakantiebericht". 

Op het volgende scherm kunt u dan de gegevens invoeren voor het vakantie bericht.

Vakantieaccount: selecteer een pop3 account waar u een vakantie/afwezigheid bericht aan wilt toevoegen. 
Vakantiebericht: schrijf het vakantie/afwezigheid bericht dat u wilt verzenden.
Vakantie start: selecteer vanaf wanneer het bericht verzonden moet worden. 
Vakantie einde: selecteer tot wanneer het bericht verzonden moet worden.

Vervolgens klikt u op de knop "Maak".



Aanpassen en/of verwijderen van het vakantie/afwezigheid bericht:



Om het vakantiebericht account te verwijderen, zet u een vinkje in het vakje onder de blauwe balk met daarin het woord "Selecteer" en klik daarna op de button "Verwijder geselecteerde".
Het aanpassen van een vakantie/afwezigheid bericht kunt u doen door op "Aanpassen" te klikken, onder de blauwe balk waarin "Aanpassen" staat. 
Deze optie geeft de mogelijkheid het bericht en de data te wijzigen.

 

username » ...
DirectAdmin Web Control Paneel © 2007 JBMC Software